livet idag

I got a life on my own
I have to be on my own sometimes
I have to stand on my own two feet's
cause it makes me good....


Så satt jag här fortfarande. Hm så de kan gå. Har suttit å tänk lite på liv.
Som är rätt dugligt nu faktiskt.
Har nog inte som du vill att jag ska ha det.
But i dont giva a fuck.
Vadå välja redan?
Nu tycker jag att min mamma är väldigt orättvis.
Fast jag vet ju hur rätt hon har.
Men det är inte så lätt som jag vill att det ska var.
Men så är det väll alltid, eller joo de är det.


Imorgon ska jag fika med pappa och simon.
Det ska bli trevligt. Sen på kvällen ska vi hem till Sabina.
Hon har ju födelsedags fest.
Det ska bli jävligt skoj. efter de bär det väll av till stadt.
Faan vad jag ser fram emot de :D
Det ska bli skojj som fan att gå ut med mina töser ..
haha.
Aja nu ska jag städa.. Mamma e på väg hem och jag har sagt att jag redan har städat.
Faan nödlögner är inte bra.. haha.
Byebye soo long

image95
image96
image97
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0