Jaha helgen då

FREDAG: 
jag och jocke satt hemma hos han och spelade tv-spel och drack grogg.. hehe.
Wiie spelade vi och jag va inte så grym faktiskt,..
Sena va vi med så vid halv 11 på kvällen alltså började jag känna stressen.
Ush jag hatar att stressa, Så då började vi shotta jag och jocke. Jag vet inte om vi drog i oss 7-8 var direkt efter varnadra.
Det kanske inte e nått för er andra men jag tål inte att göra så. Sen innan vi gick så smög ja la i mig 5-6 till.. Måde inget vidare sen.,. Kom till stadt halv 1 kankse.. Fick bara komma in sa vakten om jag lova att dricka vatten. Jag måste ha vart snygg alltså. hehe... Satt på toan typ hela tiden för jag orka inte stå upp.. Nee det blev en riktigt pinsam kväll.. De får räcka med det .. hehe...

LÖRDAG:
sov från och till ända till 9 på kvällen .. Då hoppade jag in i duschen. Har aldrig mått så kasst i hela mitt liv.. Huvet bara dunkade kroppen vill einte följa med.. Aj va det va synd om mig. Men men sen efter duschen makade jag mig hem till jocke för att titta på titanic och moffa godis och chips.. Å det gjorde jag vill jag lova.. Jocke tittade på mig som om jag vore helt cp. haha... Jag va ju bara lite sugen på sött :) Efter det kom emlilie och anne och hämtade mig... Tog oss ett strög:) Sen ställde vi oss utanför stadt och tittade på folk.. Det va rätt ksoj förutom att jag stog i världens största mjukisbyxor.. hehe... Stod å blega på allt folk ett tag.. Sen hittade jag fyllisen.. Gick med dit och sov.. Det va närmast så :) hehe..

SÖNDAG:
emilie kom och hämtade oss så hämtade vi upp dom andra och drog och käka pizza.. Det va gott. =)
Kul att samtals ämnet ska alltid på nått höger bli riktat mot mig.. Så klart.. Det är sådanna tillfällen jag vill sjunka genom golvet och dö. Ne men ni hade faktiskt fel.. allihop..Jag vet bäst .. men aa. efter det i alla fall åkte jag på kalas hem till LIna som har fyllt 18år.. Fikade lite.. Det va asgott..mmm jag älskar maränger =)
Sen kom emlilie och hämtade mig igen så drog vi och titta på en film tror jag eller en kvart på slutet i alla fall.. sen åkte jag å emilie å sola.. Det va gott.
Efter det skjutsade hon mig till baka så satte vi oss och kollade på cloverfield den va kass. Slutet sög.
Sen gick vi till han. Kollade på en film som heter in to the wild.. Den va faktiskt bra.. Men jag va så jävla trött så jag somna ín the end. Men men Den ska ni se..

MÅNDAG:
Det har inte hänt så mycket än.. Vart å lämnat gullungen på dagis...
Måste ut i köket å hitta nått å äta innan det är dags att hämta henne igen..
Kvart över 12..
Skriver kanske mer sen.. Hade så länge..
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0