Herre Gud

Har precis suttit å kikat igenom blondinbellas blogg.
Visst kan det kanske vara så att hennes blogg är den mest lästa
men det måste ju faan vara för att hon är så jävla korkad.
Läste hennes fina inne och ute lista. På ute listan har hon verkligen med djuraktivister,
Aa varför joo hon vill ju ha sin päls. Jaa för vem bryr sig om dom stackars djuren som blir flådde ofta levande för att du ska ha din päls. Helt sjuk person. Och är ganska säker på att hon igentligen inte känner så.. Eller jag hoppas inte de. Man kan verkligen inte ha sånna åsikter som du de går inte. VIsst att jag diggar att folk som står för det dom tycker. Men du går ju för långt.  Du måste nog bara tro att du har kommit på ett bra sätt att få läsare på, men aa kul att ha det när alla som läser det tycker illa om dig.. :S



Jeje för övrigt är jag hemma hosmin pappa. Ingen e hemma. Han e  i garaget och grejar och susanne jobbar.
Väntar på att klockan ska bli 5 då ska jag träffa emilie.. Kul att vi har börjat umgås igen :P
Har ingen aning om vad vi ska göra men vi kan nog hitta på något .. hehe aaa. hade..
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0