Färgade håret på mamma

Japp ikväll så har jag färgat håret på mamma..
Nu sitter jag å funderar över om jag ska gå ner ta en cigg fylla
på kaffekoppen å ringa lite kankse. Nee det skiter vi nog.
Vet ni att på alla grejer man typ får önska på.
Exempel som när klockan är 22.22
eller vid ett stjärnfall m.m.
Jag har önskat samma sak varje
gång hur många gånger som helst nu.
När ska det slå in då?
Det sker ju aldrig, Blir ju aldrig som jag vill.
Min mamma ställde mig en fråga förut.
Världens enklaste fråga.
Men jag kunde inte svara, Inte längre.
Innan så va jag säker på hur jag
ville. men nu vet jag inte längre.
 Det är rätt skrämmande att inte ens
kunna svara på sina *egna* frågor.
Nu e det noll tänk om
det skulle bli alla 3 då?
Va fan gör jag då?
Eller tänk om det blir så
som jag hoppas att de verkligen är.
Vad ska jag göra då?
Ne jag vet inte?
Det är nog bäst att jag tänker i genom allt detta en stund nu.
Ringa kan jag ju göra i morgon!
<3

image77
min älskade mamma och jag

image78
min älskade lillasyster

image79
min älskade malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0