Expert

Ush sitter här hemma hos pappa och susanne. Pappa e inte hemma han e och jobbar. Jag som ville åka hem till mamma idag.. Jävla bög buss... Har en trött på allt dag idag. Ville ju bara hem å i min säng.
Är ta mig fan expert på att tycka synd om mig själv. Tycka att jag e ensamast i världen, cp å helt värdelös. Jag hatar  att vara sjäälv.. Å jag hatar när folk har svårt för att säga saker rakt upp i ansiktet på mig. Heldre att jag får veta sanningen än att gå i ovishet. Då tar jag heldre att jag kanske e ledsen en stund än jämt.
Ne jag vet faktiskt inte vad problemet är. Jag försöker va glad men jag kan inte. Jag e på dåligt humör jämt nu.
Till exempel fick ja gvärsta cp-dampet i skolan förut. Skrek så halva skolan tystnade tror jag.. Förlåt..
Byebye
image55

Ska bli glad. Snart.

image56

Kommentarer
Postat av: sabina

lilla gumman då..:(

2008-02-06 @ 00:25:38
URL: http://sabizle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0