Då va de dags för sängen igen

Jag är så trött på att inte ha några kanaler i mitt rum..
Jag tror fan jag har sett alla våra filmer tusen ggr om nu..
Har haft besök ikväll.. De var trevligt. Det va länge sen vi sågs sist :)
Annars så har jag inte gjort så speciellt mycket idag..
Har nog haft en dålig dag idag tror jag ..
eller vet jag kanske man säger.
Va hemma hos tess lite förut och lekte kolla korten..
Fick till och med min älskade baby amber.
Imorgon ska jag till Grästorp.. Gå en liten
promenix medans Felicia å mamma ska vai stallet..
Hehe aaa. I´m happy that you think his hot ;)
 Nattti Natti.
Hörs i morgon..
Byebye

image84
image85
image86
kärlek på riktigt <3
Therese, Moster och Amber <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0