Alla hjärtans dag

Det är tur att jag e hemma och mår piss. Annars hade det nog vart värre.
Hm jag tror det är första gången på 5-6 år jag ínte är med min pojkvän på alla hjärtans dag ..
Kan ju bero på att jag inte har en nu men ändå. Ush jag hatar sånna här dagar.
Det tycker jag får en sig att känna sig så jävla ensam. Som om att man inte duger till någon.
Hoppas dagen tar slut snart.

Tänderna verker. Så jag va tvungen att åka hem igen.. Klarade inte av att va inne i stan.
Det är värst om  man har sovit en stund för sen när man vaknar gör det så jävla ont att man bara vill gå och dö.
Eftersom jag e så jävla grym på att bjuda på mig själv ska jag lägga in nått kort sen så ni får se hur het jag är i svullet format. :)

Igår va jag med Malin. Va hemma hos henne och Linus. Han lagade köttbullar och spagetti till oss. =) Fast jag har ju lite problem med att äta. men de fick få. Sen bakade dom kladdkaka..
Jag skulle nog kalla de kladdklet :)
Helt rinnande med ett segt mumsigt skal typ.
Hehe så sött så men de va faktiskt skit gött.

Efter de gick jag hem till han, men jag blev så jävla trött så jag
va nog inte så social gick å la oss vid halv 12 redan..
men men det e väll sånnt man får stå ut med.
Tror dom där pillrena gör mig slö. Orkar inte göra nått.
Och i morgon e det fredag. Kul Hela lovet åt helvete för att dom ska
lägga operationen just nu.. Vilka puckon =)
Ne i alla fall glöm inte kolla kortena som jag lägger in sen ..
Byebye

image73

Kommentarer
Postat av: Emmelie

ja alla hjærtans dag, som vilken annan dag som helst :P speciellt nær man ær singel, tur de finns førdelar med de oxå ;)

2008-02-14 @ 18:56:49
Postat av: Emmelie

ps. denna dagen ær før par alla andra dagar ær før oss singlar :)

2008-02-14 @ 18:57:50
Postat av: STINA SVARAR

usch, stackare! =( Vill inte ens tänka på när jag ska dit.. Skönt för dig att det är gjort iaf! Angående tv4, njaee tror faktiskt jag tackar nej alltså, är nog liiiite för mesig för sånt än sålänge hihi :p Det är en sak att sitta och nörda sig framför sin egen kamera, men när det kommer till tv.. Gaahh!! Näee får fundera vidare.. Ha det bra!

2008-02-14 @ 19:13:13
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0