Vad ska jag säga?

Jag tror jag har beslutsångest... Riktigt fet jävla ångest..
Ibland önskar jag att vissa inte läste min älskade blogg så jag bara
kan skriva rätt ut vem / vilka de e jag pratar om jämt.. Läget e så komplicerat så de finns inte..
Och jag gör de ju inte direkt bättre för mig heller... Får väll skylla sig själv..
Men hur vet man vem man ska välja? Kan man de.. ?

Just nu känns allt omöjlgt i alla fall. Jag behöver ha dig hem så vi kan prata om de här !?
Fast sen sa du ju ändå i telefonen att du inte kommer kunna göra den saken jag vill du ska.
Det enda som behövs. Jaa okej de e ju ingen liten grej. Men sen vet jag med mig själv att vill jag inte
sluta träffa dig så gör jag inte de vare sig du gör den saken lr inte.. Fel av mig...

Å den andra då, seriöst, vet inte om jag skrivit om de här innan men, Jag sa till han att jag börjat tycka om han...
Å det enda jag fick till svar va att han inte ville ha något förhållande... Men nu.. Helt plötsligt vill han ses igen och han sa till och med att han tyckte om mig sist jag va där... Att alla hans tankar han haft om mig kanske inte stämmde och att han hade kommit underfunn med att han kankse inte skulle ha sagt så för jag kanske inte är som alla hans andra tjejer innan? NU LIKSOM? eh jag vet inte men så här kan man inte ha de ?


Ne skit samma. Depp på playlisten Depp på tv.. Det är nog inte min kväll ikväll, Jeje  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0