Snart e dagen...

Japp nu e det nära.. Hm tills någon kommer hem!
Vet inte ens om jag vill att han ska komma hem igen. Jag har ju precis börjat
vänja mig vid att han e borta ju!
Å sen vet jag inte om jag vill fronta sanningen med hur det kommer bli...
Eller rättare sagt hur det måste bli.. Men de kanske är dags att ta tag i sig själv å bli vuxen
å fronta alla sina problem. Inte bara dom små.. Hm aa nu vet jag inte riktigt själv vad jag skriver om men.  :)

Nu ska jag strax dra i väg hem till Arne å va social tänkte jag! :)
Har även vart på villa idag å faan vad jag flinade.. haha.. Sitta där ibak på bilen å vinka på alla..
Typ som att det va kungen som kom.. HAHA.. Ne men de hade la sin charm de med kanske.. Hehe :P
Ne ni får hade...
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0