Så dåligt uppdaterat

Så nu va det hela 3 dagar sen jag skrev .. Herre gud så fort tiden kan gå :)
Hm har väll inte gjort så hemskt mycket men, vart hemma i tun å så....
Å igår va det ju julafton... Va hemma hos mormor och morfar.. Det va skit mysigt...

Åt god mat å spelade spel och drack vin, en massa vin...
Så klart så vann mitt lag i spelandet med.. Hehe... Kom in till stan satt här hemma...
Sen för första gången i hela mitt liv gick jag ut.. Ja jag var ute på julafton, men det va fan trevligt alltså...
Bilder får ni inga nu för det har jag inte tid med...
Ska ju ut idag igen. Å i morgon med.. Fy faan hur kommer jag må på lördag.. Jaja...

Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0