Posten

Ja nu ska jag springa ner å kolla om posten kommit än,
Är jag den enda som trodde typ att den kom 7 på morgonen...
Haha aa det gör den ju inte i alla fall...

Igår va det en piss dag.. Slutade med att Alen fick komma hit så jag kunde sluta tycka synd om mig själv någon gång,, Inte för det funka så bra men jag slapp ju va helt ensam i alla fall. Och han tog hand om mig som han alltid gör.. Fast vi bråkar för ofta, så ställer han verkligen alltid upp.. :) Tack.
Hoppas att denna dagen blir bättre.. He som sagt nu ska jag ner å kika Posten...

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra tisdag. Själv är jag hemma och är sjuk:( Suck.

2008-12-09 @ 11:07:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0