Nu så ...

Får väll börja med Fredagen.. Ush vad det känns som detta kommer bli ett långt inlägg, aja det e la bara hoppas att ni orkar er ta igenom de hela..

FREDAGS:
Jessica Kom hit. Vi va framme på stan kikade lite. Å kom på att det skulle ju allt va trevligt med lite vin ikväll, så det gick vi å köpte :) Kom hem lagade mat.. Skit lyxigt haha,,, Pommes å Cafe de Paris sås mmmm lätt den godaste såsen av dom alla !!!! Så käkade vi och tog fram vinet å satt å hade de allmänt trevligt... Sen dårå va så hade vi ju bestämt att vi skulle se på sex and the city movie, för Jess hade aldrig sett den.. Men så har jag ingen kontroll till dvd:n nu å den va inställd på danska.. Suck.. Aja sätter väll i den å kollar på datan då tänkte vi, men nejj då.. Klart de skulle cp sig, så de blev ingen film. Istället satt vi å tjöta enn massa. Och tog världens fulo kort å skratta så vi grät.. Jess gjorde i ordning både mig å henne.. Och fast de inte va planerat så slutade ändå kvällen på stadt :) Det va verkligen en jätte trevlig fredagskväll <3

LÖRDAGS:
Vaknade upp hemma. Skönt att vakna i sin egen säng. Aja tolka inte de fel nu, men aa fatta bara hur jag menar :)
Slö som faan, drog till jobbet klockan 1 och jobbade typ fram till 6 lr nått.. Hem å ducha sen kom Martin å hämta mig.. Vi drog till gatukäket i Götene å köpte mat.. mmm jävligt gott.. Å han som hade sagt till mig att de bara skulle vara en lugnt kväll. men nej nej det blev det inte.. Det kom lite folk å alla drack. Så va faan då va ju jag med tvungen.. Så snälla Potatismannen kom med Smirnoff :) Det va inte trökigt. Sen Blev det nästan fight med Pucko Daniel med. Blir lika förvånad över hur lågt vissa mäniskor kan sjunka.. Hmm men det får nog bli ett eget inlägg om han tror jag.. Hell yeeah.

SÖNDAGS:
Va jag hemma bara hela dagen.. Lagade världens godaste köttfärssås :) Alen va här en sväng med.. Fast jag har kommit på att han inte kommer hit för att vara med mig utan att vara med min dator.. Men men sen drog han hem.. Å då kom flinet å hämta mig så drog vi hem till han ! Lika trevligt som alltid :)


så då.. det va min helg det .. nu ska vi se om de funkar att lägga upp bilderna med då?







så resten kommer senare.. för nu har jag fåt fin besök :)
Jessica e här :)

Kommentarer
Postat av: daniel

FAn vilken tur attt du har ett så perfekt liv:D hoppas det kommer fortsätta så:hihi ha det gött

2008-12-02 @ 00:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0