Lucia

Nu är jag hemma i tun...
Åkte ut till mamma med mormor,
så idag har vi vart ute, alla 3 generationer och grejjat på gården..
Jag tog tag i krattan och krattade upp alla höst löv som låg och skräpade..
Kännde mig så duktig när jag var klar och såg det färdiga resultatet..
Grus gården var ju så fin.. Gud så duktig jag är...  :)

Så nu har vi precis käkat.. Kokt torsk med potatis å vit sås..
Tyvär så va det inte så gott som jag minns.. Tror det är stekt torsk jag tänkt på hela tiden :S
Hm om jag ska våga mig på att laga de hemma någon dag kankse.. Haha vem vet hur de kan sluta..
Aja strunt samma.. Nu ska vi alldels strax bege oss till tuns kyrka och ja jag sa KYRKA... Vet inte hur länge sen det va jag va tvungen att sitta å pinas i en kyrka.. får typ ångest bara av å gå in i en.. förutom om det e bröllop så klart..
Där ska vi i alla fall titta på lillasyrran felicia som har Lucia idag,,, Det blir nog så vackert så ! Aja..

hörs senare..
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0