Lördag idag då :)

Så ska hoppa in i duschen alldels strax tänkte jag..
Jag och emilie ska till götene, för martin ska ha lite fest eftersom han fyller år idag.
Grattis till han :)

Gårdagen då:

Började med att vi satt här jag och emilie och fulade oss :) hehe.
Sen efter tag kom Jessica och sen kom även nadia med..
Satt och drack vin å tjöta.. Det va så trevligt så.. Hm sen ringde puckot..
Och jag som hade bestämt mig för att inte säga något till han över telefon kunde
ju då ändå inte hålla mig när jag nu då va lite berusad.

Aja efter mitt ryck jag hade här hemma bar det av till stadt :) Röjde som faan headbanga så jag har sånn träningsvärk i nacken idag.. Ajaj :D hehe..  Efter det hittade jag arne :P Gick hem till han där han spydde som en gris å jag stendäcka i sängen.. Förutom incidenten i telefonen hade jag en superlyckad fredag :)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0