Lördag: dansbandskampen i strängnäs :)

Vaknade upp klockan 13:00. Ringde emilie och kolla va hon gjorde.
Då säger hon att hon ska ringa å kolla om det finns plats till oss på bussen till dansbandskampen.
O visst vet ni så halv 2 ringer hon mig å säger att bussen går klockan 2. Så det va bara till att rusa upp ur sängen och springa till bussen... Och visst faan så hann vi.. Satte oss på bussen..

Och vet ni vad Caroline Danielsson drack sig berusad på öl :) haha..
Va ett jävla håll igång på bussen...
Framme i strängnäs va det livat..Arvingarna spelade både innan och efter.. Och jag svär på att Casper i Arvingarna glodde så ögonen ploppa ut :) haha visst att det va jätte skojj att han tjuvkika men det blev nästan lite jobbigt för jag å emilie försökte ju lära oss att bugga :) haha.. Aja sen sprang jag in i snyggingen i DATE med ;) men vad gör jag gör bort mig totalt... HAHA fick inte fram ett ord. Han pussade mig på handen. Så skildes vi åt.  hehe..

Sen efter ett tag så satt vi framme på scen å kika lite så ser vi han å han säger till dom han är med:
Ursäkta jag ska bara prata med dom där borta lite säger han å pekar på mig å emilie.....Han kommer fram,
å jag tänker nu har jag chansen å lägga in stöten... Men nejj då jag tappar tungan igen..Han bjöd med oss upp i de så kallade vip området men jag va så jävla feg så jag sa nej.

Varför va jag blyg då? Va jag är ju inte det igentligen. Men men sånnt e livet.. HAHA.. Helt sjukt galen kväll va det. Och jävligt lyckad trotts det att scotts inte vann... Så ledsen jag blev :)
Jeje nu blev det ett himlans långt inlägg... Aja super bra helg.. Hoppas på fler sådanna :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0