Lejon Kungen

Japp Lejon Kungen va precis slut..
Å fast de är en barnfilm, en tecknad sådan så tycker jag att det är så hemskt..
Stackars stackars Simba... Så ledsamt...

Hm idag har jag inte gjort så mycket vettigt... Lagat mat, Martin va här en sväng.
Va me emilie på mc donken.. Druckit kaffe.. Å nu då kollat på Lejon kungen...

Jag har ont i magen. För antagligen blir det så att jag ska träffa han sen. Flinet what ever han heter..
Och jag vet inte om jag ens orkar tjaffsa.. Jag vet ju ändå att han tycker det han tycker liksom. Vad kan jag göra åt saken..
Hoppas inte han tror att jag träffar honom av någon annan anledning för så e de verkligen inte...
Min stackars oroliga mage.. Hepp dags att ta en smoke för att lugna nerverna....

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0