Jahaja

Ja nu va de ju så att jag somnade på soffan i alla fall :)
Tänkte att jag bara skulle blunda en minut men jag stensomnade..
Aja de va gött som faan i alla fall...

Efter det vaknade jag ju då så klart.. Och jag gick upp å lagade mig kyckling ris å currysås...
Det va skit gott... haha som vanligt när jag lagar mat... Men det va ett tag sen nu, så jag funderar på om jag ska ta å göra mig en macka och kanske lite yogurt :) smarrigt...

Martin har vart här en stund precis med.. Druckit lite kaffe å så.. Det va allt trevligt de :)
Vart framme på stan en sväng med förut å kikat lite med Jessica... Tog en snabb fika på söderstöms...
Nee nu ska jag titta klart på filmen på 3:an och sen ta mig nått....


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0