Jag tror jag har blivit missuppfattad

Japp det tror jag.. Att folk ska göra så små saker så stora :O
Jaja what ever I dont mind... Idag har jag mamma mormor felicia och emilie vart på åhlens..
Köpte scotts nya skiva :) Fick stå i världens kö.. Å det va svin jobbigt as varmt å alla knödde som fan.
Aja skivan e köpt i alla fall..

Igår hade vi bak dag här hemma bakade svingoda jul godisar och pepparkakor :P
Mmmm sitter å knaprar här nu för fullt...
Sen kom Vj hit jag han å emilie tittade på sällskapsresan.... Efter de så va jag tvungen att dra...
Japp... Funderar på om jag å emilie ska dra å sola kankse... Jeje får la se om vi hittar på nått skojj...

Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0