Jag har blivit smittad

Mmm nu e jag med sjuk.. Tack så mycket..
Aja överlever nog en sjukdom som denna, kunde ju ha vart värre...

Igår va jag ju hemma hos emilie å emma va där med..
Gud va moget av mig haha.. Jeje allt va så trevligt så :)
Efter vi suttit där drog vi till Bowlinghallen. Det va trevligt där men inte som det brukar..
Ewe va där med.. Han e faan het alltså :) Hm det hade jag ju nästan glömt bort hur bra han ser ut,..
Trevligt å se han de va ju ett tag sen... Jeje...

Efter det så drog vi till stad. Tog inga kort på varken Bowlingen eller stad men innan..
Kankse kommer upp sen om jag hittar en sladd till datan :)
Det va i alla fall kul på stadt. Dansade å drack..Det va så skojj så..
Drog vid typ 20 i 2 å dom kom Martin å dom å hämtade mig Potatisen körde och Stoneflow sov i bak med oss :)
haha.. Nu e jag ju då i Götene hemma hos Martin sjuk som ett as.. Stackars mig...,.

Hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0