Hellu ;)

Nu är jag hemma igen då. Har vart framme på stan och fixat lie.. Sen gick jag hem till Alen för en kopp kaffe.
Nu är jag som sagt hemma och väntar på att Jessica ska komma.. Hon hade hittat lite saker hemma hos henne som hon tänkte kunde passa här :) Ska bli kul å se va de är för något då..

Sen om det blir som planerat ska  Michaela komma hit ikväll å sova över.. Får väll se om hon kommer..
Hoppas hoppas det va ju så länge sen.. Ska till gbg i morgon med. Mamma ska till sjukhuset där så då följer jag å mormor med som sällskap så tänkte vi passa på att kika in ikea med... :) Kul som faan...

Ne men jag skriver väll en rad sen igen i guess :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0