FUCK OFF

Jag vet inte ens vad jag ska skriva igentligen. För att jag inte borde skriva igentligen...
Jag lovar att i morgon när jag kanske förhoppnings vis tänker klarare kommer jag ångra att jag skrivit som jag kommer skriva.. Men jag kan inte hjälpa det. Det bara är så, jag måste.. Det finns inget skönare än att få skriva av sig ibland.
Typ som nu, fast jag inte borde. men det skiter jag i nu. Skiter i vad jag kommer ångra i morgon vad jag kommer skriva nu och vad filk kommer tycka å tänka om de jag kommer skriva nu...

Å en sak till. Va fan e de bara depp musik på natten för?
Va är det för att alla pateiska mäniskor som jag som e vakna nu ska tycka synd om sig själva lr?
Fy faan för tv ibland.. Men vet ni vad. Jag gör ett till inlägg. Ett där jag skriver det jag skulle skriva här..
Annars kommer detta bli för långt.. Å det gillar vi ju inte.. Det kankse blir samma sak ändå men det skiter jag i.

Så här uppe kommer de!
Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0