Dagen idag

Hej ni :)

Nu sitter jag här å väntar på att Robert ska komma å köra mig till Tun.
Japp för ikväll ska jag vara hemma med min familj...
Idag då så har jag vart med pappa å köpte lite lampor å mattor till lägenheten..
Sen träffade jag mamma och felicia på hjärtberg och tog en fika. Mormor å morfar kom också...

Sen drog jag hem städade och så. Har tvättat all tvätt med. Å diskat all disk. Gud så duktig jag är :)
Emilie har vart här en sväng med, men hon e ju sjuk stackarn... Sen drog hon och då kom han...
Vi gjorde inte så mycket. Drack en massa kaffe å prata lite. Hm å jag tänker fortsätta hoppas...
Nu kommer vi inte ses på ett tag, ganska länge.. Tycker jag i alla fall :( Jaja det ska nog gå bra...
Hoppas hoppas :) Haha jag e ju lite efterbliven ibland.. Men så kan de gå...

Ne nu måste jag ner å ta upp sista tvätten innan robert kommer..

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0