6:e sinne, jag svär jag har de !!!

Som sagt vet jag inte vart jag ska börja.. För mycket vill jag nog inte avslöja!
Eller a skit samma:

( här stog det en text men den har jag tagit bort nu )



Okej jag skrev nyss att jag inte skulle avslöja för mycket, och avslöjar allt.
Och nej jag e inte kär i denna pojk. Har redan min speciella. (på ett sätt som ingen vet)
Men speciellt eftersom flinet och jag aldrig haft å aldrig kommer ha några skyldigheter
till varandra så varför ljuga!?
Aja jag kanske är ett psykbryt bryr mig inte ett piss. Då får jag la va det då!
Så fuck allihopa alltså. JAG BRYR MIG INTE LÄNGRE!!

Kommentarer
Postat av: frida

Du ahr så rätt att vara grinig Carro!! Hadejag också varit kan jag säga.. eller ja, var ju i en liknade situation vet du! Och jävlar vad förbannad jag var!!!! Men stå på dig Carro!! Du är fortfarande grym och det vet du!!! Pusspuss

2008-12-12 @ 13:37:05
URL: http://fridasstahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har så rätt att vara grinig Carro!! Hadejag också varit kan jag säga.. eller ja, var ju i en liknade situation vet du! Och jävlar vad förbannad jag var!!!! Men stå på dig Carro!! Du är fortfarande grym och det vet du!!! Pusspuss

2008-12-12 @ 13:37:30
Postat av: frida

Oj blev så upprörd att jag råkade skicka två ggr.. det får du ta! Puss

2008-12-12 @ 13:38:23
URL: http://fridasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0