2008

Tja.

Sitter nu ute i tun. Japp Han har precis åkt hem. Stannade kvar ett bra tag..
Hehe så hemsk jag kan vara, men men han överlevede nog det med :)

Sitter här i den SUPERTAJTA kjolen å längtar efter maten som mamma håller på med där nere.. Jag har inte ätit idag än så jag är vrål hungrig.. Så ikväll blir det till att sitta här hemma med familjen. Äta god mat. Och så vin till mig så klart.
Efter det ska vi in till stan sen och titta på alla raketer. Och efter det drar jag antingen hem eller så blire fest.. Det märker man då!

Funderar på vad som hänt under 2008 ?

* studenten
* kreta
* massa fest
* jobb jobb
* så hur gick det med kärleken då


Det känns som att fast allt är så rörigt det kan bli på den fronten nu så håller de på att lösa sig!
Jag hoppas det. Jag har för första gången så här på nyår en kännsla av att 2009 kommer att bli ett super bra år.
Ett år då allt kommer lösa sig, ett år jag kommer klura ut hur allt ska va. Och hur jag VILL att allt ska va..

Ne nu ska jag ner och va med familjen, ses kankse på stan i natt :)



GRATTIS TILL MIN UNDERBARA NADIA SOM FYLLER 20 IDAG ÄVEN TILL MIN ÄLSKADE ÄNGEL AMBER SOM BLIR HELA 4 ÅR GAMMAL... TIDEN GÅR FORT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0