99 thing´s about me

99 saker om mig

1. Fullständigt namn:
caroline ida danielsson
2. Ålder: jag fyller 20 om tio dagar :)
3. Vart bor du: lidköping
4. Vem/vilka bor du tillsammans med:  mamma och syster
5. Husdjur:  2 svarta afro-hönor och 2 vita katter
6. Färg på ditt hus: rött
7. När är du född: 22/8 -88
8. Klass: gick i HP
9. Vilket år tar du studenten: jag gjorde de i år
10. Något jobb: läcköslott stallet
11. Gillar du ditt jobb: japp det gör jag.
12. När ska du sova ikväll: hoppas i tid i alla fall
13. Duschat idag:  nope jag ska strax
14. Kramat någon idag:  jag har kramats idag :)
15. Pussat någon idag:  nej
16. Vad har du ätit idag:  smörgåsar
17. Dagens kläder: just nu tessans mjukisar och ett linne
18. Dagens smink: gårdagens .. haha
19. Dagens sötnos:  hm de är nog . . . . . . . i så fall :)
20. Dagens roligaste:  hela min morgon har vart så sjukt rolig
21. Har du många vänner:  få nära men det är så det ska va!
22. Vem kramade du senast: torngrillen mannen :) haha
23. Föredrar du tjejer eller killar: killar
24. Hur många har varit otrogna mot dig: jag vill inte veta
25. Har du pojk-/flickvän:  nej
26. Vem pratade du i telefon med senast: henrik
27. Vem fick du senast sms ifrån:  mamma

FAVORIT
28. Film:
jag vet inte jag älskar massa filmer
29. Låt:  lady gaga e skön
30. Mat:  mammas mat
31. Dryck:  kaffe
32. Färg: svart
33. Stad: ingen aning.
34. Land: jag vill pka till thailand
35. Ämne i skolan: favorit va nog samhällskunskap
36. År: 2009 i cant wait nytt år nya tag :)

SENASTE
37. Du tänkte på:
  mat
38. Du kysste:  ja han heter . . . . . . .
39. Gången du spydde: jag spyr inte
40. Gången du grät: kanske lördags?
41. Pizzan du åt:  igår tror jag
42. Gången du var i Göteborg:  en månad sen typ
43. Gången du var i Stockholm:  2-3 år sen kanske
44. Gången du var full: igår
45. Gången du var hög: never :)
46. Personen som såg dig gråta:  typ hela torngrillen kön :S

ANTINGEN ELLER
47. Svart eller vitt: 
svart
48. Hund eller katt: båda
49. Ute och festa eller hemma och mysa:  jag har fått nog av festandet så hemma och mysa blir de
50. Tvspel eller Dataspel: tv-spel
51. Singel eller upptagen: singel
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: absolute ingen av dom
53. Ragga eller bli uppraggad:  ragga
54. Big Brother eller Paradise hotel: båda
55. Mörkt hår eller blont: mörkt hår
56. Blåa ögon eller bruna: bruna
57. Choklad eller lakrits: choklad
58. Göteborg eller Stockholm: göteborg
59. Höger eller vänsterhänt: höger
60. Coca Cola eller Fanta: coca cola
61. Pizza eller kebab: kebab pizza ?!
62. Randigt eller prickigt: rutigt :P
63. Älska eller älskas: älskas haha
64. Leva eller dö:  leva :D

ANTAL
65. Personer du älskar:
  jag orkar inte den frågan
66. Personer du hatar: hmm ja en del
67. Personer som sagt, jag älskar dig:  en del
68. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: 3
69. Glassar du ätit på en dag: jag har inte räknat
70. Festivaler du ska på detta år: ingen
71. Gånger du haft minnesluckor:  typ 1
72. Gånger du varit hög: vet ej
73. Personer du saknar just nu: 1
74. Gånger ditt hjärta brustit: två

VEM
75. Vill du kyssa nu:
  pharrell williams
76. Ska du träffa imorgon:  mamma
77. Sjöng du senast för: personalen på jobbet :D
78. Hade du senaste en msn konversation med:  nadia kanske
79. Spelade du tv-spel med senast:  felicia
80. Vill du ta med på en romantisk resa just nu:  anonym
81. Vill kasta en sten i huvudet på:  anonym skulle va värd en sten i huvudet ibland
82. Förtjänar att dö:  barn misshandlare m.m
83. Ville du sova jämte inatt:  anonym

VAD
84. Gör dig glad:
roliga människor
85. Gör dig ledsen: anonym för det mesta
86. Vad vill du helst göra nu:  vila lite
87. Önskar du att du slapp göra:  duscha för att bli fräch. haha.
88. Vill du ha nu:  kaffe
89. Önskar du dig i födelsedagspresent: rese-checkar
90. Längtar du till: min och nadias resa
91. Tycker du om dina betyg: inga jag skulle visa upp i alla fall
92. Ångrar du i ditt liv: ingenting, man ska inte ångra saker
93. Är det bästa som hänt dig:  amber <3  (min systerdotter)
94. Gör du helst en solig sommardag: solar
95. Gör du helst, ser film på bio eller hemma: hemma
96. Vad saknar du från barndomen: vet inte
97. Vad är det första du minns: att vi bodde i en kohage på våran semester.. haha.
98. Vad önskar du andra människor:  behandla andra så som du själv vill bli behandlad :)
99. Vad tycker du om den här listan: så jävla kul asså :) haha nee jag tycker inte ett skit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0