Time fore bed

ja imorgon är det en del att hinna med innan jobbet känns det som...
så nu ska jag och nadia gå och lägga oss. har precis tittat på magnus betner på film :)
det va kul.. synd bara att humöret inte va på topp annars hade den säkert vart bra mycket roligare..
aja men så kan det va..
gick skit dåligt på jobbet idag med.. tror faan hela dagen har vart en jävla skit dag...

åkte till shell. hm vem kom dit om inte han!?
att det ska vara så svårt. hur kan det va så svårt.
jag vill bara släppa allt och inte bry mig. men det räckte verkligen med att bara
se dig så ska allt bli piss i helvete igen..
och hur dum är jag inte igenligen som gör allt du ber mig om. skulle nog inte säga nej till nått du bad mig om!
men men det är väll så det är när man är kär.

ska bli så skönt att komma bort även om det bara är för en vecka... det är ju nämligen så att jag och nadia ska till Bulgarien till 95% på fredag.. och det ska bli så jävla underbart...sen om ett tag ska du ju flytta så då kanske vi inte ses på ett tag framöver.. som jag sagt innan det e lika bra.. dags att komma över dig nu...
vill inte att det ska vara så här mer ändå... palla må så varje dag pga nått sånnt här ?!
Öhh nej nu får det vara nog med de :)

ne time fore bed... se you to morrow igen då =)
sov så sött,

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0