They talk shit about me

absolute en av dom bästa  låtarna jag hört :)
nu är det dags för er att läsa mina
patetiska rader om hur synd det är om mig...
som vanligt alltså..


jag förstår för det första inte ens varför jag fastnade för dig så fort.
jag har alltid vetat vem du är men har inte tittat åt ditt håll innan.
du är absolute inte ens min typ av "kille". Men konstigt nog fastnade jag verkligen för dig.
jag blev verkligen på riktigt KÄR. ja det blev jag!
Hm ett tag så trode jag nästan att det gick okej i alla fall.
han vet nog inte vad jag gjorde och skulle kunna göra för han.
sen kom det. They talk shit about me!
någon som inte har nått bättre för sig än att prata om andra.
jag brukar inte bry  mig, låta alla prata på.
men den dagen jag får reda på vart ifrån det kommer. Aj.
allt är förstört. allt.
jag kommer aldrig mer träffa han. för han kommer aldrig mer vilja
träffa mig pga något som inte ens stämmer. hoppet på att det
någon gång skulle bli något va inte direkt så stort innan.
men nu är det kört.. så nu e allt skit samma,
jag tänker bli sån alla säger att jag är.
så slipper det bara va lösa rykten..
så nu vet ni. allt e skit. allt kommer fortsätta va de. jag blev kär.
som sagt på riktigt. och jag är faan trött på de här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0