The wedding

så då nu är jag lite piggare i alla fall.. Fått i mig lite frukost och mitt älskade kaffe :)

Igår va jag då på bröllop ute på läckö slott. det var min kära morbror som gifte sig!
Det var så fint så... Och ellen va så jävla vacker alltså.. Och musiken i kyrkan tex aerosmith, hur lätt är det då att inte böla..  ne gud vad fint det va... efter de va det lite mingel och sen mat. men jag är ju lite kräsen av mig då, så jag sprang och käka kakor inne på stallet i mellan åt.. haha...

sen va det dans å så.. jag och nadia vi bugga loss till scott´s.. dom va jävligt bra.. haha aa sångaren med.. hehe.. jag är ju för rolig ibland alltså! drack en del.. blev lite berusad men äsh de va lagom... sen när all ahade dratt vid 3-4 va det dags för mig att hjälpa till och städa.. det va inte lika kul!

sen följde jag med peter och körde ellern och freddie till gbg.. tyckte det va synd att han skulle behöva åka hela vägen hem själv.. men haha vilket stöd jag va.. sov typ hela vägen.. men men .. det är ju tanken som räknas.. så jag va i alla fall hemma vid en kvart i 11 i morse.. fyy faan vad trött jag är.. så ni kankse förstår att jag e lite trött :P haha...

sov till halv 3 då ringde karin och fråga om jag skulle med å spela mini golf å käka nere på campingen med jobbet sen.. det låtr ju nice så de får jag nog göra.. ska nog lägga mig i badet en stund snart! så skönt.. ne jag gör de nog nu!

hade gott, so i talk to you later again!
byebye



( vart ska skorna ta vägen! kom och hämta dom tycker jag hehe )

Kommentarer
Postat av: peter

va snäll du va o höll mig sällskap till gbg o hem,,även fast du stensöv mest hela tiden så fanns du ju ändå breve mig snarkande :) kram

2008-08-18 @ 06:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0