The last monday this summer

japp nu är de över.. No more måndax.. men igentligen tycker jag att det är ganska skönt för aa jag behöver nog ta det lugnt ett tag! Ska snart dra till jobbet. orkar inte men måste man så måste man...

Efter de vette faan vad jag ska göra.. hoppas på att jag bara går hem lägger mig å stensomnar.. är en sån dag idag då jag känner att jag skulle behöva det.. Bara skippa hela dagen...

Det va i alla skit kul ute igår.. massa massa massa folk.. Och jag blev nog lite väl full. haha aa som tur var va det när jag skulle hem.. Gick hem det blev som det blev och jag gick å la mig å sov.. ne nu ska jag dra till jobbet..
Hade bäst.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0