Oh the sky is crying

det bara regnar och regnar...
fy vilket tråkigt väder det är...
känns lite som om vädret hänger ihop med mitt mående.
Hmm känns lite så, så jag undrar när kommer solen fram igen?

Sitter hemma hos tessan nu. jag ska strax hoppa in i duschen för ikväll blir det utgång med jobbet..
det ska i alla fall bli riktigt trevligt...  åker med bussen ut kvart över 5 så kommer karin och hämtar upp mig :)
och efter förfesten drar vi alla in till stan, så är det dags för måndax igen.. 

sen blir det till att ta de lugnt för mig ett tag! funderar på att hänga med mammas kille i lastbilen ett par dagar bara för att komma bort från denna piss stan ett tag! Hm inte för att jag tror jag glömer han på ett par tag. men men det kan la va skönt ändå! Va och lämna lite grejjer där förut. Ush it hurts.. det va ett tag sen det va så! Jeje nu ska jag sluta lipa för ett tag! haha.. nu är det dags för duschen i alla fall..

fick ju ett expert utlåtande att jag nog ska va singel ett tag och se till att lämna alla svartsjuka ex bakom mig! haha..


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0