Movie nigth with my wife

japp nu ska jag och nadia sätta på en film och fortsätta feta oss. . . det känns som det va ett tag sen sist vi bara satt hemma och moffa i oss en massa onyttiga saker.. haha..
Har glömt att skriva tack för alla nice presenter jag fick när jag fyllde år, kanske kan skriva vad och av vem jag fått saker av i morgon.. Festen var i alla fall skit trevlig förutom våra cp-skadade grannar.. men men sånnt livet.. jag hade kul ändå!

Idag har jag vart i mariestad på mio.. det  va ett långt men trevligt besök :) haha..
Efter det kollade vi på film 2 till och med minns inte va den ena hette men faaan vad bra den va :)
kom hem för ett tag sen nu och ska som sagt spendera denna natt med nadia :)

hade bäst!

byebye

haha hur sletet är inte detta ?
nyårsafton klockan såååå sent på morgonen i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0