Mina rosa siden pyjamas byxor e heta :)

japp dom e på tagna nu! så söta så.. tror till och med jag fpr ta ett kort på dom sen så ni får se ! haha..
måste ladda batteriet till kameran för det är sten dött! haha jaa undra varför de dog! ;)
jag e bra på att blinöjd med kort på mig själv.. Öhh nej! :) aja så kan det va!

mamma och felicia vill att jag ska kolla på en film med dom..
men vet inte om man ska titta på skräckfilm med sin famlij.. haha..
vill ju inte direkt att dom ska ta hand om mig när jag sedan livrädd ska lägga mig och sova...
ehh skit samma.. jag går ner och kollar lite så kan jag nog hinna proppa i mig lite godis med...

Hörs sen igen..
Bybeye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0