Igen å igen å igen

SKULLE DU HELST
~ pierca tungan eller läppen?  tungan
~ dricka grön eller röd mjölk? röd
~ brinna upp eller drunkna? drunkna
~ umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner (min mamma är min vän) 

SVARA ÄRLIGT
~ tycker du om någon nu? ja
~ har du skolkat? ja
~ varmt eller kallt? varmt
~ soligt eller regn?  soligt
~ fanta eller cola? cola
~ är du nyttig av dig? öh nej

OM MIG
~ fullständiga namn? Caroline ida Danielsson
~ vad heter dina föräldrar? Petra och Mikael
~ vad heter dina syskon? Therese, Elin, Simon, Felicia, Daniel
~ vart bor du? Lidköping
~ hur många barn vill du ha? ett lr två
~ vill du gifta dig? klart jag vill
~ favoritårstid? Sommar
~ humör just nu? pirr i magen

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
~ pussat någon? Ja
~ sjungit? Ja
~ blivit kramad? Ja
~ kännt dig fånig? Nej
~ saknat någon? Ja
~ dansat galet? Nej
~ klippt håret? Nej
~ gråtit? Nej
~ pluggat?  Nej

GREJER
~ har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej
~ har du en hund? Nej
~ sover du helst ensam eller med någon? Med någon
~ tror du på spöken? Njae
~ är du mörkrädd? Ja
~ blev du nöjd med skolfotot? Not
~ är du morgonpigg? Nej
~ vad vill du ha just nu? Morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0