I need a moment

började med att jag åkte till jobbet igår och dom undrade vad jag gjorde där på min lediga dag?
haha jag hade glömt av att jag va ledig.. men som tur va så var den en brud som inte kom så jag fick hoppa in ändå..
slutade vid 5 tiden åkte in till stan och gjorde i ordning mig!

mötte nadia drog hem till filip där även frida va.. sjukt trevligt va det där...
drog till stadt även där va det sjukt skojj!

idag har jag bara tatt det lugnt-.. vart framme på stan å köpt en klänning jag ska ha på bröllopet, va och kollade lite fotboll med tess också.

aja i morgon är det jobb som gäller igen.. tråkig för jag känner att jag behöver några dagars vilande! bilder från helgen kommer förmodligen upp senare! hade bäst..
byebye


Kommentarer
Postat av: Frida

tyckte de va sjukt kul igår!! :D måste vi göra om snart... hare bäst!!

2008-08-05 @ 21:36:11
URL: http://fridasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0