Hur svårt kan de va?

alltså nu har jag nog suttit framför datan i typ 3 timmar och letat efter en tatuering som har med systrar att göra!
Tess kom på den söta idén att vi gör en lika dan. men vill man inte ha typ ett hjärta typ så finns de ju faan inga..

Snälla är det någon som har en idé skriv den i en komentar. för jag har idé torka !

Snart kommer Daniel och hämtar mig, då ska vi dra och käka... Gud va gott för jag är så himla hungrig... Maaat! :)
Aaa just det ja! haha igår va jag ju ute med! Hade lite personal fest innan ute hos Angelica på kållandsö.. det va himlans trevligt men jag och karin hade de nog roligast när vi satt inne helt själva och hade symöte.. haha hon sydde verkligen på riktigt ! Och vi ringde och skickade massa mess som vi normalt sett inte hade gjort ! haha.. Gick från stadt typ halv 2 första gången tror jag någonsin jag gick innan klockan 2, but a girl´s gotta do what a girl´s gotta sdo.. haha nee.. men jag pallade inte va kvar bara.. ne nu ska jag nog ta och piffa up mig lite.. hade..
byebye

Kommentarer
Postat av: gaby

tja! läget? jag såg en tatuering för ett tag sen, när jag letade efter min, som va rätt söt, med ett hjärta, som skulle bli riktigt fin i handleden.. kan kolla om jag hittar den om du vill? har för mig att jag sparade den,, pöss gaby

2008-08-13 @ 20:35:38
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0